CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 9, 2009

february/10/2009

hai,aku ada cerita best utk korang,khas utk kwn-kwn aku yg satu tmpt keje dgn aku skrg nie,endah,diza dan linda je la yg ada skrg nie..kalo dieorg x de, ape kan jd aku kat IMTIAZ SYSTEM nie sorang-sorang. aku x lama pown dok kat sini. hnya 3 bln dari skrg aku keje utk simpan bnyk edia dan pengalaman yg akan membantu aku bile dah keje kat luar nnt.pastu x dpt dah jmpe linda, endah dan diza.gembira dpt berkwn dgn dieorg.ape pown pengorbanan seorg kwn x dpt aku lupakan untuk selama-lamanya.aku hrp lps nie dpt berjumpa lg dgn kwn-kwn yg cam nie...nk thu x td kan dieorg asitet sgt dgn duit elaun.ish...ish..ish... x menyabar langsung.dieorg kate dah kering poket skrg nie.tu yg mntk elaun cpt2.
sbr la wey,ada rezeki dpt la nnt...hehehehe...aku mntk maaf ek kalo cite nie wat korang kate aku senget...
huhuhuhuhuhkkkkk...........

1 comments:

enda said...

ko nie bhasa ap nie???
orage!!!!!!