CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 11, 2009

Dicember/12/25

tarikh nie merupakan hari yg bersejarah utk mama dan ayah aku. sbbnya nie la ulang tahun perkahwinan mereka. aku gembira sbb hubungan mereka kekal sampai skrg nie. kalo ada rezeki mungkin sampai ke anak cucu, lg bgs smpai ke cicit pown x ape.erm..

yg paling best mama aku sporting.bila mase mrh cpt2 la pujuk.kalo x dpt la nk kuar jumpa kwn2. nk jmpe pakwe lg la ssh nnt.huhuhuhu...ulang tahun perkahwinan mereka mst masa hari krismas.erm...knp erk...?aku pown pelik gak... nk tgk x kek akak aku beli nie.
sdap...ada aiskrim lg....









SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN MAMA DAN AYAH

hadiah nie je la yg mampu aku ngn akak aku belikan.sbb kasih sayang dari aku kecik sampai bsr x hbs2 lg.so,aku hrp lps nie aku dpt berikan hadiah lg mhl lg iaitu kejayaan aku..so kpd kwn2,nikmatilah kasih syg mama ngn ayah korang selagi mereka msh hidup.



0 comments: